ICE TEAS 15% OFF WITH CODE ICETEA15

KOUPIT

Espresso Symphony

Do you love espresso? Join our "Espresso Symphony" subscription and you will definitely not be disappointed. Our roasters carefully select and create our unique espresso blends from a wide variety of coffees to satisfy your passion for fine quality coffee.

Balanced notes of single-type coffees

Our coffee subscription of single-breed coffees designed for alternative preparations is very popular among true coffee enthusiasts. Our team in the roastery carefully selects the most interesting coffees from different regions of the world. Thanks to their expert tasting knowledge, you can sample a selection of our finest coffees.

How does it work?

FAQs

We offer coffee subscriptions, either in the form of single coffees or espresso blends, as well as tea subscriptions. You can have your chosen subscription automatically sent to you once or twice a month. The total time of the automatic sending varies depending on the subscription option you choose. You can have your coffee subscription sent for 3, 5 or 12 months, and your tea subscription for 6 or 12 months.

Yes, just contact us by e-mail eshop@labohemecafe.eu and we'll be happy to discuss with you when we'll resume shipping.

Yes, please contact us by e-mail eshop@labohemecafe.eu and we'll make arrangements to change.

Yes, just contact us by e-mail eshop@labohemecafe.eu and we'll agree to change the grind. 

Yes, please contact us by e-mail eshop@labohemecafe.eu and we'll agree on a change in frequency or quantity.

Please provide your contact details as the billing address, and the contact details of the recipient as the delivery address. Please be sure to include the donor's phone contact for shipping needs.

We always strive for variety in our coffees so that you can enjoy different flavours from all corners of the world with every shipment. However, if you would like to receive a specific coffee with each shipment, please indicate this in the notes.

If you wish to have your coffee brewed as part of your subscription, please specify in the notein the basket a method of preparation (espresso, V60, Chemex, AeroPress etc.) and we'll grind your coffee accordingly.

Ano, rádi vám předplatné prodloužíme! Kontaktujte nás prostřednictvím formuláře ZDE a sdělte nám zda si přejete pokračovat ve stejném předplatném nebo si přejete změnit frekvenci a množství.

Nezapomeňte prosím zároveň uvést fakturační nebo dodací adresu, pokud došlo k její změně. V případě, že se adresa nezměnila, není třeba ji uvádět. Po potvrzení údajů vám zašleme odkaz k platbě a vaše předplatné bude prodlouženo.  

Obvyklá doba expediceobjednávky z našeho skladu je následující pracovní den po objednání. Jakmile bude objednávka předána dopravci, obdržíte e-mail s trasovacím číslem, dle kterého můžete sledovat stav objednávky zde:
DPD  - https://www.dpd.com/cz/cs/
Zásilkovna  - https://tracking.packeta.com/cs_CZ/tracking/search

Během letních prázdnin nebo státních svátků mohou občas nastat výjimky, které mohou ovlivnit dobu dodání vaší objednávky.

Pokud jste omylem uvedli osobní odběr a přejete si změnit místo doručení, kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře ZDE.

Uveďte prosím zda si přejete objednávku zaslat na adresu nebo uveďte požadované odběrné místo (Seznamvšech poboček Zásilkovny). Objednávku vám následně zašleme na dobírku v ceně poštovného nebo na váš e-mail zašleme odkaz na zaplacení poštovného. Doprava při nákupu nad 1500 Kč je zdarma. 

Pokud jste si pobočku nevybrali, obdržíte od nás e-mail s odkazem na seznam poboček, kde budete moci pobočku změnit. Pokud jste zvolili chybnou pobočku, kontaktujte prosím zákaznický servis Zásilkovny na telefonu +420 216 216 516 nebo využijte jejich kontaktního formuláře ZDE.

Search